artonårsfirande i Lapplands sydport

Igår åkte jag lite spontant sådär till Dorotea (även kallat 'Lapplands sydport' eftersom...ja, eftersom det är lapplands sydport antar jag). Min allrakäraste Norah frågade mig nämligen om jag ville följa med och fira Camillas artonårsdag, vilket jag efter nästan inga funderingar alls faktiskt bestämde mig för att jag ville. Alltså åkte jag på eftermiddagen in till ström och tog halvfyra-bussen tillsammans med en större del av Norah och Camillas klass till Dorro. Väl framme åt vi tacos till middag och begav oss till Camilla dit det sällade sig en del andra människor. Vi hade himla kult hur som helst, jag och Lovisa var häftigast, jag och Norah gjorde kullerbyttor och promenaden genom Dorotea hem till Malin var alldeles stjärnklar och knappt kall alls.

Här finns plats för bilder. Har dock inga. Ni får föreställa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0