bloggrelaterade saker jag funderar och stör mig på

Jag snodde Emmys rubrik men gör det till mitt eget inlägg, tänkte jag.

1: Kenza.
Missförstå mig inte. Jag har inget emot henne. Hon är fin och verkar väl trevlig och allt det där. Jag bara undrar hur i helvete hon kan driva en av Sveriges största bloggar när hon är så fruktansvärt, fruktansvärt tråkig. Varför är hon känd?! VARFÖR? Snälla någon, motivera detta för mig så jag kan se storheten i Kenza. För mig är hon bara en snygg tjej med random klädstil som inte är nytänkande eller udda någonstans alls. Jag somnar när jag läser hennes blogg. True story.


2: Små bloggar som beter sig som stora bloggar

Har man 20 läsare om dagen har man inte "frågestunder". Har man 20 läsare om dagen ställer man inte frågor till sina läsare. Har man 20 läsare om dagen är nämligen samtliga 20 människor som bara läser för att de känner dig. Inse det, bara.
Det är inte heller häftigt att skaffa sig fler läsare genom att gå in på andra bloggar och kommentera något i stil med "Hej, ska vi följa varandra på bloglovin? :)". Dessutom borde uttrycket "dagens outfit" enligt mig vara bannlyst från bloggar med färre än 10000 läsare. Och ska man nödvändigtvis hålla på med såntdär kan man väl iallafall se till att ha bättre bilder än mobilkamerabilder att visa, eller faktiskt HA EN STIL.

3. Bloggare som aldrig bloggar-förutom för att ursäkta för den dåliga uppdateringen.

Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2011-03-29 @ 07:07:49
URL: http://romeos.blogg.se/
Postat av: cool tjej

heej!!! kan vi följa varann med bloglovin?

2011-03-29 @ 10:32:41
Postat av: linn

eller kommentarer som: Hej! Fin blogg! Hoppas du har en bra dag :)) kramizzzzzz!! <333<333'3'3

2011-03-29 @ 16:35:20
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: linn

du liss, förlåt att jag pepprar med kommentarer men jag har ett problem du måste lösa. Kan du berätta för mig om man skriver i alla fall eller iallafall? har googlat och då kommer det upp i alla fall, men det känns som särskrivning..

2011-03-31 @ 14:04:28
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0