but sometimes it's a good hurt

Jag blir så deprimerad av vintern den här tiden på året. Mars och April är den värsta tiden jag vet, har alltid varit. Jag hatar dagar som idag, när man nästan hunnit bli lite lycklig av att se solen från och till och världen bestämmer sig för att den vill ha lite omväxling och ställer till med snöstorm. När jag kollar ut genom fönstret inser jag att jag inte ens minns känslan av solvarm hud eller lukten av gräs.

Imorgon ska Hjalmars esteter visa upp en himla spännande teaterföreställning. Den är mörk och dyster och slutar olyckligt. Klockan 19:00 på folkan, ifall ni känner att det låter intressant. Gratis inträde dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0