tjuvstartad mösspåtagning

Idag fick jag ta hem min studentmössa. Jag är nöjd, den är rätt fin faktiskt. Dock så luktar den jätteäckligt. När försäljarna från företaget var på skolan och man fick prova mössor och allt det där och dom stod där och ba "ahmen, tjejer, ni bara MÅSTE ha en såndär oxå azzåååhhh" marknadsförde de modellen jag har på min mössa extra bra. Kan bero på att det var den dyraste, förutom studentmössan som har en jävla inbyggd kamera. Teknikens under alltså.

Hursomhelst sa de att min möss-modell förutom hakband (!), plastficka på insidan och "läder som andas" dessutom skulle ha en inbyggd "fräsch sommarlukt". Okej. Den luktar SÅ FRUKTANSVÄRT ÄCKLIGT. USCH USCH USCH. "sommar och gräs", eh, nej?! Den luktar nikotinfri mint-snus ungefär, blandat med rengöringsmedel. Ingen, INGEN, kan tycka att det där luktar gott!? Fy.

Hursomhelst provade jag min mössa litegrann såklart. Tänkte att det kunde vara bra att ha testat den en gång innan jag bannar den till garderoben fram till mösspåtagningen. Jag hade den nämligen liggandes i kartongen på skrivbordet, men klarade inte av det eftersom det luktade så starkt. Allvarligt.


Kommentarer
Postat av: moa

Åh, sötdu!

2011-03-28 @ 21:52:29
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Rosita

MEN SNYGGING!



"För vi har tagit studenten, fyfan vad vi är braaaaa!"

2011-03-28 @ 22:05:03
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: emma

Fin du är Liss :)

2011-03-29 @ 13:46:07
URL: http://emmamorin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0