jag och mitt spännande liv!

Hej kära bloggläsare!
Jag hoppas ni inte saknat mig allt för mycket under min extremt dåliga uppdatering de senaste dagarna. Fast egentligen hoppas jag ju visst att ni saknat mig. Bekräftelsebehovs-Liss. Jaja, hursomhelst har jag varit upptagen med att leva i den tredimensionella världen istället för denna de senaste dagarna och förutom en sjujäkla massa ihärdigt studerande dessutom hunnit med en massa socialt också.

I torsdags var jag, Lotta, Angelica och Alex på musikcafé på Saga, där estet-tvåorna spelade till exempel. Hur mysigt som helst, och riktigt duktiga var dom! Vi tog sedan med oss Pontus och kollade läget på byn i ett par timmar, skuggade Pers bil lite spontant och skrattade mer än jag gjort på länge. En himla massa studenter från min skola hade samlats för kubbspelande, men jag var för häftig för att delta i sådana aktiviteter och åkte istället hem tidigt och packade. På fredagen bar det nämligen av till Pilis för styrelseutbildning med Sveriges bästa SSU-distrikt! Sjukt roligt var det, och jag är massa idéer och glädje rikare nu!

(bilden på våra fina styrelsemedlemmar har jag oförskämd som jag är snott av Victor.)

Kommentarer
Postat av: Norah

I HAVE MISSED YOU!

2011-05-18 @ 21:27:17
URL: http://norahjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0