och jag såg min ungdom trampa gasen i botten, och sen köra rakt in i en bergvägg

Min blogg har fått vila när sånadär saker som livet kom emellan. Har pluggat som en galning för att hinna klart med det sista inför betygssättningen, och idag har jag officiellt avslutat och nått mina mål i alla kurser! SÅ NÖJD!

I övrigt har jag bott några nätter hos lillasyster i Östersund också. Har varit på Körfältsgrillen med bästa Rosita, till exempel. Suttit i solen på en gräsmatta och känt att livet är rätt fint ändå för att sen när östersundsvindarna kom tillbaks få skjuts av en snäll kille för att byta till varmare kläder och sen spatsera runt med hundratals andra som också tyckte att livet var rätt fint ändå. Träffa folk man inte sett på länge och träffa folk för första gången. Igår träffade jag Sveriges bästa kongressdelegation (mer om det nån annan gång) för att efter lite mat i magen hälsa på Björn på Frösön och dricka kaffe. Det perfekta livet!


Kommentarer
Postat av: Rosita

Hahaha fy för andra bilden, inte okej. Men det var en bra kväll minsann. :)

2011-05-26 @ 14:59:52
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0