Onsdagkväll med Jack Sparrow och en spontan roadtrip

Igår efter att jag precis kommit hem blev det plötsligt ett bilsäte över (which seat should I taaaaake?) och jag bestämde mig lite spontant för att följa med till Åsele och gå på världspremiären av Pirates Of The Caribbean 4- On Stranger Tides. I 3D tillochmed, sånt har dom i Åsele tydligen. Om filmen finns väl inte så mycket att säga, den var bra och sådär, men fytusan vilken rolig kväll det var! Att åka 35 mil genom Norrlands inland för att gå på bio är nåt jag kan rekommendera så att säga. Särskilt om man gör det med några av de bästa personerna i hela världen.
Det här är min kompis Kenny. Det är första gången han är på 3D-bio. Skulle man inte kunna tro, han ser ju så rutinerad ut!

Kommentarer
Postat av: Ibomamma

:)

2011-05-20 @ 23:40:59
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-19 @ 01:38:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0