snälla, ge mig två sekunder innan du ger upp

Min tisdagmorgon inleddes med ett besök hos tandhygienisten. Jag är antagligen den enda i Sverige som inte tycker att det är jobbigt att gå till tandläkaren. Jag har jättetunn emalj, sjukt lätt att få hål och tandsten och sådär och har därför sprungit in och ut hos tandläkare och tandhygienister sen jag var liten. Man kan säga att jag är van. Nu är det rätt tråkigt att gå dit, men det är rätt skönt ändå. Man känner sig alltid så ren efter att ha varit där. Älskar hur hela lokalen känns så hygienisk och sådär. Hur dum i huvudet jag än låter så är det faktiskt så att jag blir rätt avkopplad hos tandläkaren, helt enkelt!

Jag hann en sväng till bilskroten med Johnny också. Blev orolig när han började klättra på bilarna och ha sig, det såg garanterat inte tryggt ut. Men bilskroten var kul. Där fanns skrotade bilar. Typ. Bytt gardiner har jag gjort idag också. Busy life.


(Annars vill jag bara påminna alla idioter i världen om att finns det en så finns det flera och även om jag tydligen inte insett det än så kommer jag till slut göra det och "till slut" är faktiskt inte alltid så avlägset som man kan tro.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0