quiet sounds picked up and dissected, all faint shadows reflected

Det har varit en fin dag. Jag har haft ett himla roligt seminarium om vetenskapshistoria. Jag har cyklat i solsken med Serenades i hörlurarna (för övrigt måste ju Serenades vara det bästa musikaliska samarbetet någonsin? Adam Olenius OCH Markus Krunegård liksom, DET KAN INTE BLI DÅLIGT). Jag har köpt kurslitteratur som väger sisådär 10 kg. Jag har pratat i telefon med min lillasyster. Jag har hälsat på Julia och druckit thé. Jag har haft det bästa samtalet på hela veckan. Jag har fått en otroligt söt mumin-plånbok av bästa Rosita. Jag har suttit i hum-huset och värmt händerna på en kaffekopp och bara känt att "livet är ju rätt okej trots allt".


Kommentarer
Postat av: Julia

Kan du typ NÅGONSIN uppdatera? Tack!

2011-11-13 @ 13:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0