Nytt och fint!

Jag är väl knappast någon talang när det kommer till webdesign och sånt där. Tur då att jag har vänner som hjälper mig! Min nya header har Sofie ritat (på uppdrag av hennes syster Emmy), helt fantastiskt fin tycker jag att den är! Framför allt speglar den väl ungefär mitt liv i ett nötskal.

Sofie är förövrigt en av de bästa konstärer/illustratörer jag vet, och inte för att jag känner henne utan för att hon faktiskt är duktig. Jag överdriver inte när jag säger att jag skulle kunna ha ALLT hon gjort hemma på mina väggar.
Klicka på bilden för att komma till Sofies fina blogg, där man också kan klicka sig vidare och köpa hennes konst! GÖRE! GÖRE BA!

Kommentarer
Postat av: Sofie / Komigensofie

Tack vad fruktansvärt fint skrivet, Liss! :) Jättekul att du gillar den!!!

2012-01-21 @ 20:06:57
URL: http://komigensofie.blogg.se/
Postat av: Emmy

Så många titlar jag kunnat få. "På uppdrag av min soulmate". "På uppdrag av THE LOVE OF MY LIFE". "På uppdrag av MÄNNISKAN I MITT LIV". Men nej. "På uppdrag av hennes syster".

2012-01-21 @ 20:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0