(och att dina ord i natten är det enda som når in)

Det tog ungefär en halv minut efter publicerandet av föregående inlägg innan Emmy reagerade på att hon inte fick mer uppmärksamhet än hon fick. Jaja, Emmy. Jag gillar dig, du är the love of my life osv osv.
Nämen, allvarligt. Jag hade inte glömt henne. Egentligen tycker jag att blogginlägg av denna karaktär där bloggaren ifråga bedyrar sin kärlek till sin "bästavän" är något av det vidrigaste som finns. Att jag tycker det är vidrigt beror naturligtvis enbart på att jag är en cynisk, pretentiös hagga som låtsas stå över sådan falsk smörja. Ändå författar jag nu följande rader om Kvinnan I Mitt Liv:

Hon är helt okej. En cool tjej. Jävligt rolig. Bra på TV-spel. Och den första jag hör av mig till om jag känner för att hata valfritt fenomen tillsammans med någon.


Kommentarer
Postat av: Emmy

...JAG VET INTE VEM JAG ÄR, MEN JAG VET ATT JAG ÄR DIN!

2012-01-22 @ 02:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0